افتتاح شعبه بانک سپه در مجتمع فولاد سبا

شعبه بانک سپه مجتمع فولاد سبا روز یک شنبه 29 مهرماه با حضور مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان و همراهان، مدیر مجتمع فولاد سبا، مدیر امور مالی فولاد مبارکه و جمعی از مسئولان و کارکنان این مجتمع افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فولاد، در بخش آغازین این آیین، قاسم خوشدل پور، مدیر مجتمع فولاد سبا، ضمن قدردانی از زحمات مدیریت شعب استان برای افتتاح این شعبه در فولاد سبا بیان داشت: بانک سپه ازجمله بانک های پیشرو در صنعت بانکداری است و ان شاءالله بتوانیم از مزیت های این بنگاه اقتصادی به صورت برد-برد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه برنامه های بسیار خوبی برای فولاد سبا تدارک دیده است، ادامه داد: پیگیر ورود نماد فولاد سبا به بورس کالا هستیم تا محصولات سبا با نماد این شرکت به بازار عرضه شود.

به گفته خوشدل پور، برای توسعه مجتمع فولاد سبا برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است و پیش بینی می شود استقلال فولاد سبا در آبان صورت خواهد گرفت. در همین راستا مدیریت پیگیر مزیت ها و تشکیلاتی است که باید برای کارکنان مهیا شود.

ارائه تسهیلات به کارکنان فولاد سبا از دیگر اولویت های مدیریت بانک سپه است

در ادامه این برنامه، مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان ضمن عرض خداقوت به مدیران و کارکنان فولاد مبارکه و فولاد سبا گفت: در ابتدای امر از نظر رده بندی، رتبه این شعبه چهار است و با گردش مالی که انجام خواهد شد تا پایان سال به شعبه درجه 2 ارتقا خواهد یافت.

ایوب تابانی افزود: همکاران بنده از 5 ماه پیش پیگیری کردند که بانک سپه اولین شعبه بانک های جدید در این مجتمع باشد. بانک سپه که اولین بانک ایرانی است، در سال 1399 با چند بانک دیگر ترکیب شد و این امر موجب گردید اولین بانک ایران به بزرگ ترین بانک با 221 شعبه و 70 هزار میلیارد تومان منابع سپرده در استان اصفهان تبدیل شود؛ بنابراین انتظار می رود در بخش های ریالی، اعتباری، اعتبار اسنادی، ضمانت نامه ها، تسهیلات ریالی و ارزی، سپرده ها و حواله های ارزی همکاری های خوبی با مجتمع فولاد سبا داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های بانک سپه برای کارکنان فولاد سبا اشاره کرد و افزود: ارائه تسهیلات به کارکنان فولاد سبا از دیگر اولویت های مدیریت بانک سپه است که در آینده نزدیک دراین باره نیز اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه، محمد میزبانی، مدیر مالی فولاد مبارکه نیز بانک سپه را از شرکای تجاری کسب وکار خوشنام فولاد مبارکه خواند و تصریح کرد: این بانک سابقه درخشانی از خود در فولاد مبارکه به یادگار گذاشته است.

وی اظهار امیدواری کرد بانک سپه در ادامه برنامه ها و فعالیت های موفقیت آمیز خود در فولاد مبارکه، در مجتمع فولاد سبا نیز در حوزه ارائه تسهیلات به کارکنان فولاد سبا، فرایندهای مالی، فرایندهای اعتبارات اسنادی (LC)، همکاری با پیمانکاران و… با موفقیت به فعالیت های خود ادامه دهد.

برچسب ها افتتاح شعبه بانک سپه فولاد مبارکه مجتمع فولاد سبا

نظرات

captcha